Завдання на період карантину для учнів 6- А , 6-Б, 6-Г, 6-Д класів на 29.04.20р. Тема: "Комплекс вправ для розвитку гнучкості." Мета: Зацікавити дітей займатися спортом у дома. Виконувати вправи для свого здоровя. Сприяння всебічному фізичному і духовному розвитку учнів. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 8-Д класу на 29.04.20р. Тема: "Зміцнення свого тіла під час вправ у дома" Мета:Виконувати вправи для свого здоровя. Формування навичок самостійного вииконання вправ у дома. Оздоровлення та зміцнення організму. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 7- А, 7-Б. класів на 29.04.20р. Тема: "Комплекс вправ для розвитку пресу " Мета: Зацікавити дітей займатися спортом у дома. Виконувати вправи для свого здоровя. Формування самостійного виконання вправ. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 8-Д класу на 28.04.20р. Тема: "Зміцнення свого тіла під час вправ у дома" Мета:Виконувати вправи для свого здоровя. Формування навичок самостійного вииконання вправ у дома. Оздоровлення та зміцнення організму. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 7-А, 7-Б класів на 28.04.20р. Тема: "Розвиток витривалості у дітей а також розвиток міцного тіла " Мета: Виховання звички до занять фізичною культурою. Розвивати силу та гнучкість у дітей! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д класів на 27.04.20р. Тема: "Розвиток шкидкості у дітей " Мета: Виховання звички до занять фізичною культурою. Розвивати витвивалість у дітей! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 8- Д класу на 27.04.20р. Тема: "Виконання вправ для покращення фізичного розвитку" Мета: Розвивати витривалість у дітей. Зміцнення здоровя! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д класів 24.04.20р. Тема: "Виконання фізкультхвилинки для покращення фізичного розвитку" Мета: Виховання звички до
занять фізичною культурою. Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 7-А , 7-Б класів на 24.04.20р. Тема: "Вправи для розвитку фізичних якостей " Мета: Навчити правильно виконувати вправи , а також слідкувати за своїм здоровям. . Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати вправи без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати вправи!
Завдання на період карантину для учнів 6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д класів на 22.04.20р. Тема: "Зміцнення свого тіла під час вправ у дома" Мета: Зацікавити дітей займатися спортом у дома. Виконувати вправи для свого здоровя. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 7-А , 7-Б класів на 22.04.20р. Тема: "Вправи для розвитку фізичних якостей " Мета: Навчити правильно виконувати вправи , а також слідкувати за своїм здоровям. . Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати вправи без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати вправи!
Вправи під час карантину! Для учнів 7 класу!
Завдання на період карантину для учнів 8- Д класу на 22.04.20р. Тема: "Виконання вправ для покращення фізичного розвитку" Мета: Розвивати витривалість у дітей. Зміцнення здоровя! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 7-А , 7-Б класів на 21.04.20р. Тема: "Вправи для розвитку фізичних якостей " Мета: Навчити правильно виконувати вправи , а також слідкувати за своїм здоровям. . Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати вправи без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати вправи!
Завдання на період карантину для учнів 8- Д класу на 21.04.20р. Тема: "Виконання вправ для покращення фізичного розвитку" Мета: Зміцнення здоровя! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 6-А, 6-Б, 6-Г, 6-Д класів на 20.04.20р. Тема: "Зміцнення свого тіла під час вправ у дома" Мета: Зацікавити дітей займатися спортом у дома. Виконувати вправи для свого здоровя. Правила техніки безпеки. Не виконувати вправи без розминки. Бути уважним під час виконанням вправ. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Завдання на період карантину для учнів 8- Д класу на 20.04.20р. Тема: "Виконання вправ для покращення фізичного розвитку" Мета: Зміцнення здоровя! Правила техніки безпеки. Бути уважним під час виконання фізичних вправ. Не починати складних вправ без розминки. Завдання : Переглянути відео ролик і виконувати також вправи!
Двойное ведение (англ. double dribble) — нарушение правил в баскетболе, фиксируемое в случае повторного начала игроком дриблинга после того, как он взял мяч в руки. За одно владение мячом игрок имеет право начать дриблинг лишь один раз. В тесте указано - ведение мяча двумя руками.
В 1892 году преподавателем физкультуры Смит-колледжа в Нортгемптоне (Массачусетс) Сендой Беренсон были разработаны первые правила женского баскетбола. в тесте указано - Канада
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьДвойное ведение (англ. double dribble) — нарушение правил в баскетболе, фиксируемое в случае повторного начала игроком дриблинга после того, как он взял мяч в руки. За одно владение мячом игрок имеет право начать дриблинг лишь один раз.
ОтветитьУдалитьВ тесте указано - ведение мяча двумя руками.
В 1892 году преподавателем физкультуры Смит-колледжа в Нортгемптоне (Массачусетс) Сендой Беренсон были разработаны первые правила женского баскетбола.
ОтветитьУдалитьв тесте указано - Канада